poniedziałek, 20 stycznia 2014

♥♥♥♥♥♥Czeeeeeeeść!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥

Hejka!
Jestem 13-letnią dziewczyną o imieniu Natalia. Od zawsze chciałam prowadzić takiego bloga, tylko jakoś nigdy mi to nie wychodziło. Interesuję się modą, siatkówką, blogowaniem itp.
Niedawno założyłam innego bloga, tylko że prowadzę go z moją najlepszą przyjaciółką - Key :) >Klik<
Chciałabym zobaczyć, czy ludziom podobają się moje posty, czy tylko te co pisze Key :)

Oto kilka propozycji na kolejnego posta:

1. O kosmetykach.
2. Poranna rutyna (może filmik).
3. Wieczorna rutyna (też może być filmik).
4. Drugie śniadanie .
5. Tag o mnie.
6. Ulubione blogerki.
7. Inne ( jakie? )

Wiem, że takie same propozycje są na tamtym blogu, ale dlaczego nie mogłabym dać ich też na tego. Przecież to mój pomysł, a jeśli ktoś obserwuje tylko tego bloga?
Pozdrawiam :*  

11 komentarzy:

  1. Masz ślicznego bloga *.*
    Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba możesz zaobserwować i proszę kliknij w baner aupie to dla mnie ważne :D
    http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Ok zrobione. Zaobserwowałam :) Lookniesz a tego bloga?
      key-tina.blogspot.com

      Usuń
  2. Powodzenia w blogowaniu! :))

    loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu, co do posta to może o ulubionych blogerkach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie przeczytałabym o Twoich ulubionych blogerkach :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sie cieszę, że do Ciebie trafiłam, bardzo fajny blog, dobry początek, napisz o ulubionych blogerkach :) ! Jeżeli byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją to napisz o tym na moim blogu, w komentarzu, abym mogła się odwdzięczyć :) Oczywiście jeżeli ci się blog spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwacja? Jeśli tak to zacznij, ja się odwdzięczę od razu :)

    OdpowiedzUsuń