niedziela, 2 marca 2014

Ulubione blogi i blogerki :)

Hej!

Przepraszam Was, że tak długo nie pisałam, ale jestem bardzo zajęta. Jak wiecie piszę też drugiego bloga, a poza tym mam dużo nauki , ponieważ jestem w szóstej klasie cały czas mam jakieś sprawdziany, kartkówki, a ze szkoły wracam ok. 17.30.
Przejdźmy do tematu posta... W zasadzie mam jedną blogerkę, którą czytam tak cały czas. Jest nią 15-letnia dziewczyna o imieniu Sabina (Binka). Trafiłam na nią przypadkiem oglądając filmy na YouTube. Niedawno zawiesiła kanał :( Miała tam bardzo ciekawe filmy...Może Ona nie pisze "10 postów na dzień", ale jak już napisze to przemyślane  ( pewnie dlatego ma już ponad 2 tys. Oberwatorów )

A oto Ona


Link do:
&


Czytam też inne blogi, ale ten jakoś tak najbardziej mi się podoba :)

Ps. Mam dla Was 3 nagłówki. Jak ktoś chce to pisać w kom. :)


Wylosowane blogi:
door-behind.blogspot.com
http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/



Ps. Mam dla Was 3 nagłówki. Jak ktoś chce to pisać w kom. :)


3 komentarze:

  1. Również jest moją ulubioną blogerka :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bloga Binki :D
    Obserwuję ;)

    my-cheerful-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post;))
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń